Zarządzanie zespołem sprzedaży

Zarządzanie zespołem sprzedaży

Adresaci:

Menedżerowie zarządzający zespołami sprzedaży.

 

Cele i zakładane rezultaty:

1.    Poznanie specyfiki zarządzania zespołem sprzedaży.

2.    Poznanie metodologii pracy z zespołem sprzedaży w oparciu o koncepcję przywództwa sytuacyjnego.

3.    Przećwiczenie wybranych technik przydatnych w pracy ze sprzedawcami.

 

Program:

1. Rola menedżera sprzedaży:

  • Funkcje menedżerskiespecyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
  • Standard zarządzania zespołem sprzedażyPlanowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy.
  • Stawianie wymagań i wspieraniedwie strony medalu.
  • Prawidłowo zarządzający menadżer.
  • Asertywność i dobra komunikacja menadżera.
  • Błędy menadżerów sprzedaży.

2.  Zespół sprzedażowy:

  • Motywowanie handlowców.
  • Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego.
  • Gwiazda w zespole – zagrożenia.
  • Spotkania z zespołem.
  • Zwalnianie handlowców.

3.  Rozwój zespołów sprzedażowych:

  • Coachingowy styl pracy.
  • Błędy Coachingu handlowego.
  • Typy handlowców.
  • Informacja zwrotna.

4.  Trudne sytuacje menadżera sprzedaży:

  •  Co zrobić gdy spada sprzedaż?
  • Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie.
  • A co jak handlowiec chce odejść?

 

Metody:

Aktywizujące uczestników szkolenia: case study, scenki, praca z kamerą itp.

 

Trener:

Szkolenie poprowadzi trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: kierowania zespołem, negocjacji, technik sprzedaży, budowaniu efektywnych zespołów, technik perswazji i wywierania wpływu społecznego.

 

Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8 godzin).

 

Miejsce: do ustalenia.

 

Termin: do ustalenia.

 

Koszt: do ustalenia.

 

Kontakt: szkolenia@csroe.pl