Adresaci:

Handlowcy, managerowie, osoby prywatne.

Szkolenie jest skierowane w szczególności do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą, czyli takich, których codziennym zadaniem jest przekonanie innych do swoich racji. Duże korzyści odnoszą także pracownicy działów obsługi klienta oraz szeroko rozumianego call center. Ponadto oczywiście każdy z nas, kto docenia wartość efektywnego komunikowania się z otoczeniem, jest właściwym odbiorcą tego szkolenia na prywatny użytek.

 

Cele i zakładane rezultaty:

Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy z obszaru szeroko rozumianej prezentacji samego siebie. W różnych sytuacjach i z różnym„przeciwnikiem”, na szerszym gremium, jak i w kameralnym groniezmierzać będziemy do podniesienia kompetencji uczestników w zakresie skutecznej, wyważonej, zgodnej z oczekiwaniami autoprezentacji. Szczególny nacisk zostanie położony na sprawności dedykowane codziennej pracy handlowca, ale znajdują one też doskonałe zastosowanie w zwykłych, codziennych sytuacjach, z którymi spotyka się każdy z nas.

 

Program:

1.      Zacznijmy od uporządkowania bałaganu w głowie: najpierw samoocena, a potem sztuczki.

2.      Ocena samego siebiejak to zrobić, aby panować nad swymi emocjami?

3.      Znajdź swoje silne strony i wykorzystuj dotychczasowe sukcesy.

4.      Siła pierwszego wrażenia oraz przydatne techniki wzbudzenia sympatii i zainteresowania.

5.      Zainteresuj sobą i daj szansę produktowi, aby sam wzbudził zainteresowanie.

 

Metody:

Szkolenie jest nastawione na nabycie lub poszerzenie praktycznych umiejętności w podanym obszarze. Ma w związku z tym charakter warsztatów: kreatywna praca w podgrupach, inicjacja scenek sytuacyjnych i nagrania video symulowanych sytuacji z codziennej pracy uczestników.

 

Trener:

Szkolenie poprowadzi wieloletni sprzedawca i menedżer sprzedaży. Praktyk sprzedaży bezpośredniej typu B2C w takich organizacjach jak AMC, Vario czy Raiffeisen Bank. Manager Sprzedaży B2B w firmach Passus i Embedos. Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości w Chorzowie i Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Niedoszły aktor. Pasjonat rozwijania potencjału ludzkiego. Ma dwunastoletnią praktykę w prowadzeniu szkoleń dla sprzedawców i menedżerów sprzedaży. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji człowieka w zakresie wytyczania i realizacji celów, zarówno w obszarze życia prywatnego, jak i biznesu. Hobbysta semantyki języka. Pragmatyk. W pełni zorientowany na praktyczne efekty swoich programów szkoleniowych. Tworzy autorskie programy, których celem jest eliminowanie ludzkich kompleksów, tworzenie prawidłowej komunikacji interpersonalnej i wzrastanie ludzi w ich własnej samoocenie. Widzi rozwiązania, tam gdzie zwykle dostrzegane problemy. W ostatnich latach prowadził szkolenia między innymi dla branż informatycznej, telekom, wulkanizacyjnej, fotograficznej, kurierskiej czy edukacyjnej.

 

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych.

 

Miejsce: do ustalenia.

 

Termin: do ustalenia.

 

Koszt: do ustalenia.

 

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.