TOP sekretariat

TOP sekretariat

 Adresaci:

Sekretarki, asystentki zarządów, recepcjonistki, sekretarki medyczne, pracownicy Biur Obsługi Klienta.

 

Cele i oczekiwane rezultaty:

Dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat sprawnego zarządzania sekretariatem.

Poprawa wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę sekretariatu.

Trening umiejętności negocjacyjnych i asertywnych usprawniających  pracę asystentki/sekretarki.

 

 

Program:

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W FIRMIE

  • Rola pierwszego kontaktu.
  • Znaczenie mowy ciała.
  • Techniki aktywnego słuchania – klucz do efektywnej komunikacji.
  • Elementy pozytywnej autoprezentacji.
  • Jak uprzejmie powiedzieć „nie”, czyli podstawowe techniki asertywnośc.
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem.

 PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA I GOŚCIA FIRMY

  • Diagnoza potrzeb i oczekiwań.
  • Etapy profesjonalnej obsługi klienta.
  • Techniki wywierania wpływ.
  • Typy trudnych klientów i sposoby radzenia sobie z nim.
  • Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon.
  • Kodeks obsługi klienta.

Metody:

  • case study,
  • metaplan,
  • testy i quizy psychologiczne,
  • ćwiczenia praktyczne- wypełnianie formularzy,
  • ćwiczenia przed kamerą,
  • praca w zespołach,   
  • trening autogenny,
  • ćwiczenia oddechowe,
  • sesja informacji zwrotnych itp.

 

 

Trener:

Szkolenie poprowadzi:

  • psycholog specjalizujący się w zagadnieniach szeroko rozumianej komunikacji społecznej, kształtowania wizerunku oraz  promocji osób i firm. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim. Absolwentka Podyplomowych Studiów „Zarządzanie Kadrami” oraz „Trener biznesu” w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi szkolenia, warsztaty, treningi,  a także doradztwo na temat  autoprezentacji na rynku pracy,  technik pokonywania stresu, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, obsługi klienta itp.  W latach 2005-2014 realizowała szkolenia otwarte i zamknięte dla pracowników sekretariatów; brała udział w projektach „Doskonalenie pracy asystentki zarządu”, „Nowoczesny sekretariat”, „Profesjonalny sekretariat”. Współpracowała z czasopismem „AIDA –MEDIA” zajmującym się problematyką reklamy,  promocji i marketingu (pisanie artykułów, tłumaczenia). W  „Gazecie Wrocławskiej” prowadziła rubryki „Psycholog radzi”, oraz  „Jak się dogadać z nastolatkami”.  Współautorka książki „Komunikowanie się z mediami w praktyce”.
  •  trener, wykładowca w Podyplomowym Studium Dziennikarstwa i Zarządzania Informacją Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla firm, jednostek samorządu terytorialnego oraz administracji państwowej, m.in. z zakresu komunikacji społecznej, obsługi klienta, autoprezentacji, zarządzania czasem, wystąpień publicznych, prowadzenia zebrań oraz polityki informacyjnej.

 

Czas szkolenia:

8 godzin dydaktycznych

 

Terminy szkolenia:

Katowice – 15.02.2017 r.
Wrocław – 10.02.2017 r.
Poznań – 3.03.2017 r.
Warszawa – 22.02.2017 r.

 

Koszt szkolenia: PROMOCJA NOWOROCZNA
360 zł /osoba

 

Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36

 

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, ciepły lunch, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.