Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych szkoleń otwartych.
Szkolenia tworzymy pod bieżące zapotrzebowanie rynku. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie staramy się sprostać najwyższym wymaganiom i wyznaczać nowe standardy i jakość szkoleń dla branży biznesowej.
Duży nacisk kładziemy na dobór kadry trenerskiej. Dokładamy wszelkich starań by prowadzący szkolenia przede wszystkim byli praktykami w swojej dziedzinie. Szkolenia poprowadzą psychologowie, wykładowcy uczelni wyższych, doświadczeni trenerzy i asesorzy.
Wierzymy, że w zaprezentowanej poniżej, szerokiej ofercie szkoleń znajdą Państwo te, które pomogą rozwijać Państwa firmę i umiejętności personelu.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY- pobierz
[accordion]
[acc title=” SEKRETARIAT, RECEPCJA I OBSŁUGA KLIENTA” parent=”grouped_acc” start_opened=”no”] [row] [half]
Szkolenia zapewniają połączenie teorii z praktyką i są prowadzone w oparciu o aktywne metody pracy (dyskusja, praca w małych grupach, gry symulacyjne, ćwiczenia nabytych umiejętności, burza mózgów, prezentacje, elementy wykładu interaktywnego, kwestionariusze do autoanalizy).
[/half] [half] Tematy szkoleń: [list 1]
- TOP sekretariat 1 dzień
- TOP sekretariat 2 dni
- Profesjonalny i przyjazny sekretariat
- Przyjazna obsługa trudnego pacjenta
- Podstawy sprzedaży i opieki nad Klientem
[/list] [/half] [/row] [/acc]
[acc title=” SPRZEDAŻ, MARKETING I NEGOCJACJE” parent=”grouped_acc” start_opened=”no”] [row] [half]
Niniejsze szkolenia dedykujemy wszystkim pracownikom zajmujacym się promocją i marketingiem. Szkolenia prowadzą
osoby z wieloletnią praktyką dziennikarską i doświadczeniem w pracy agencji reklamowych i PR.
[/half] [half] Tematy szkoleń: [list 1]
- Gra o wizerunek. Rola managamentu w relacjach ze światem zewnętrznym.
- Negocjacje – to nie takie straszne
- Podstawowe techniki sprzedaży
- Podstawy efektywnej sprzedaży i obsługi klienta
- Skuteczna promocja w firmie
- Komunikacja nastawiona na współpracę
[/list] [/half] [/row] [/acc]
[acc title=”UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE” parent=”grouped_acc” start_opened=”no”] [row] [half]
Doskonalenie umiejętnośći osobistych jest kluczem do powiększania swoich kompetencji zawodowych i interpersonalnych. Proponowane szkolenia doskonale rozwijają również umiejętnośći przydatne w życiu codziennym.
[/half] [half] Tematy szkoleń: [list 1]
- Komunikacja interpersonalna w pracy i życiu prywatnym
- Jak efektywnie zarządzać i osiągnąć zakładane cele
- Komunikacja jako narzędzie motywowania
[/list] [/half] [/row] [/acc]
[acc title=” ZARZĄDZANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI” parent=”grouped_acc” start_opened=”no”] [row] [half]
Tę grupę szkoleń dedykujemy kadrze zarzadzającej oraz pracownikom działu HR.
[/half] [half] Tematy szkoleń: [list 1]
- Budowanie współpracy w zespole pracowniczym w kontekście zachowań asertywnych
- Budowanie zespołów
- Efektywna polityka szkoleniowa jako instrument zarządzania rozwojem zasobów ludzkich
- Efektywne i skuteczne zarządzanie relacjami z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Jak efektywnie zarządzać i osiągnąć zakładane cele
- Action learning jako metoda współpracy zespołu pracowników
[/list] [/half] [/row] [/acc]
[acc title=” FINANSE, KSIĘGOWOŚĆ I PODATKI” parent=”grouped_acc” start_opened=”no”] [row] [half]
Szkolenia dla tego działu zaprezentujemy już niebawem.
[/half] [half] Tematy szkoleń: [list 1]
- Podstawy inwestowania na rynku akcji i obligacji
[/list] [/half] [/row] [/acc][/accordion]