Sprzedaż doradcza

Sprzedaż doradcza

Adresaci:

Menedżerowie sprzedaży, handlowcy.

 

Cele i zakładane rezultaty:

1.    Przekazanie różnicy miedzy transakcyjnym modelem sprzedaży a sprzedażą doradczą na relacjach.

2.      Pokazanie istoty WIN-WIN.

3.      Pokazanie narzędzia mapa problemów.

4.      Analiza produktów firmy pod kątem potencjalnych problemów które te produkty rozwiązuję.

5.      Prezentacja modelu C-Z-K w odniesieniu do założeń sprzedaży doradcze.

6.      Prezentacja metody diagnozowania sytuacji klienta w oparciu o sekwencje PKR.

 

Program:

1.      Sprzedaż doradcza WIN-WIN: różnice i podobieństwa w sprzedaży usług, dylemat handlowca.

2.    Sprzedaż doradczarozwiązywanie problemów: kryteria wyboru produktu, motywacja kupującego, definicja sprzedaży doradczej.

3.      Mapa problemów: mapa problemów, unikalna propozycja sprzedaży.

4.      Prezentowanie możliwości: model C-Z-K, sugestia w prezentacji.

5.      Diagnozowanie sytuacji klienta: pytania o problemy, tworzenie odpowiednich warunków, pytania o konsekwencje, pytania o rozwiązania, sekwencja P-K-R.

6.      Motywy podejmowania decyzji przez klientów: zasada 3 pytań.

 

Metody:

Aktywizujące uczestników szkolenia: case study, scenki itp.

 

Trener:

Szkolenie poprowadzi trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: kierowania zespołem, negocjacji, technik sprzedaży, budowaniu efektywnych zespołów, technik perswazji i wywierania wpływu społecznego.

 

Czas trwania szkolenia: 16 godzin dydaktycznych (2 dni po 8 godzin).

 

Miejsce: do ustalenia.

 

Termin: do ustalenia.

 

Koszt: do ustalenia.

 

Kontakt: szkolenia@csroe.pl