Adresaci szkolenia:
Osoby odpowiedzialne za promocję w firmie.
SZKOLENIE PODSTAWOWE dla osób z kadry zarządzającej firm, kierowników działów marketingu i reklamy oraz specjalistów ds. promocji i reklamy w firmach.
Cele:
Uświadomienie istotnej roli skutecznej promocji w procesie funkcjonowania firmy. Poznanie oraz nabycie podstawowych i praktycznych umiejętności konstruowania, posługiwania się narzędziami promocji, reklamy i Public Relations oraz ich doboru z naciskiem na sposoby tworzenia komunikatu i docierania do adekwatnego odbiorcy.
Program:
- Firma i jej wizerunek – kreowanie reputacji firmy;
- Klient i jego zachowania – określanie grup docelowych komunikatów reklamowych;
- Strategia promocji – główne założenia;
- Reklama – jej narzędzia i działania (strategia kreatywna, język przekazu, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna, budżetowanie reklamy, podstawy prawa reklamy).
- Public Relations – budowanie relacji z otoczeniem bliższym i dalszym (narzędzia i działania);
- Media Relations – budowanie relacji z mediami (jak i czym zainteresować media);
- Harmonogramy działań promocyjnych.
- Błędy w promocji.
Metody:
Praktyczne treningi z wykorzystaniem case studies.
Prowadzący:
Osoby z wieloletnią praktyką dziennikarską i doświadczeniem w pracy agencji reklamowych i PR (rzecznicy prasowi i doradcy w zakresie wizerunku publicznego i medialnego osób, firm i organizacji).
Czas trwania szkolenia:
8 godzin dydaktycznych.
Terminy szkolenia:
Wrocław – 02.02.2017rr..
Katowice – 16.02.2017
Poznań – 09.02.2017r.
Warszawa – 23.02.17r.
Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36
Koszt szkolenia: PROMOCJA NOWOROCZNA
360 zł /osoba
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, serwis kawowy, ciepły lunch, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.