Podstawowe techniki sprzedaży

Podstawowe techniki sprzedaży


Klient nie jest zależny od nas… to my zależymy od niego. Klient nie jest przerwą w naszej pracy… on jest jej celem. Nie robimy łaski obsługując go… to on wyświadcza nam przysługę dając nam możliwość robienia tego

Wycinek z plakatu L.L. Bean, Freeport

 

Adresaci:
Szkolenie to skierowane jest osób czynnie zajmujących się sprzedażą.

 

Cele i oczekiwane rezultaty:

  • Profesjonalnie przygotować się do spotkania z Klientem
  • Rozpoznawać typy Klientów i dobierać odpowiednią strategię postępowania
  • Trafnie rozpoznawać potrzeby Klienta
  • Mówić językiem korzyści
  • Radzić sobie w trudnych sytuacjach z Klientem


Program:

Blok wstępny

  • Profesjonalna postawa handlowca
  • Konkurencja

Jak zrozumieć czego chce klient?

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Co widzi klient – jakie wyciąga wnioski
  • Złodzieje wizerunku
  • Elementy savoir-vivre

Meandry i etapy rozmowy handlowej

  • Przygotowanie do sprzedaży
  • Sztuka prezentowania oferty językiem korzyści dla klienta
  • Umiejętność finalizowania rozmów handlowych
  • Kontakty posprzedażowe

„Trudny klient”

  • Typologia klientów
  • Skąd się bierze „trudny” klient
  • Czy nasze zachowanie może mieć wpływ na zachowanie klientów
  • Gdy klient ma obiekcje

Blok zamykający

 

Metody:

● mini wykład
● warsztaty,
● ćwiczenia zespołowe i indywidualne,
● symulacje,
● testy,
● analiza przypadków,
● dyskusje mające na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów

 

Trener:

Szkolenie poprowadzi praktyk, który sprzedażą i marketingiem zajmuje się od prawie 25 lat w firmach handlowych różnego typu we Wrocławiu i Dolnym Śląsku; Opiekun prac licencjackich i magisterskich z zakresu marketingu i sprzedaży. Współpracuje z wrocławskimi wyższymi uczelniami i szkołami średnimi. Prowadzi szkolenia biznesowe dla firm. Wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji między firmą a klientem daje jej najlepszą podstawę do wskazywania konkretnych i skutecznych rozwiązań handlowych. Praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprzedaży.

 

Czas szkolenia:

8 godzin dydaktycznych

 

Koszt szkolenia: 570 zł

 

Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy oraz ciepły lunch.

 

Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36