Adresaci:

Szkolenie „Efektywne Public Relations” skierowane jest między innymi do osób, które zajmują się zagadnieniami szeroko rozumianego Public Relations. Osób, które w praktyczny i skuteczny sposób chcą rozwijać i kształtować swoje umiejętności PR-owe. Trening przeznaczony jest również dla pracowników działów marketingu i promocji oraz rzeczników prasowych.

 

Cele i zakładane rezultaty:

1. Uświadomienie znaczącej roli PR-u w organizacji.

2. Zdobycie umiejętności praktycznych dot. skutecznych działań i rozwiązań PR-owych w codziennej działalności firmy.

3. Poznanie nowych trendów w kreowaniu wizerunku firmy.

4. Poznanie praktycznych zasad budowania relacji z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym firmy.

 

Program:

1.  Komunikacja interpersonalna.

2.  Komunikacja w organizacji.

3.  Cel i istota PR-u.

4.  PR wewnętrzny.

5.  PR zewnętrzny.

6.   Budowanie strategii PR i jej wdrażanie.

7.   Budowanie wewnętrznych standardów firmy wspierających PR.

8.  Sponsoring i lobbing.

9.   Media Relations – czyli jak skutecznie współpracować z mediami.

10.  7 grzechów głównych PR-owca.

11.  Organizacja konferencji prasowych, debat, wykładów otwartych, spotkań autorskich, eventów.

12.  Etykieta biznesuwydarzenia specjalne.

13.  Zarządzanie sytuacją kryzysową.

 

Metody:

Celem szkolenia jest nabycie i rozwój konkretnych umiejętności, dlatego też będzie ono prowadzone w sposób interaktywny, angażujący uczestników. W szkoleniu przewidziane jest użycie takich metod jak mini: wykład, rozmowa moderowana, ćwiczenia w grupach, case study.

 

Trener:

Szkolenie poprowadzi Absolwenta Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Szkoły Trenerów Biznesu. Od kilku lat zajmuje się marketingiem, Public Relations, Media Relations, reklamą oraz budowaniem pozytywnych relacji biznesowych, zdobywając bogate doświadczenie zawodowe w tej dziedzinie. Doświadczenie zdobywała między innymi jako specjalista ds. PR, prezes fundacji czy rzecznik prasowy.

Obecnie kierownik działu marketingu i sprzedaży w Centrum medycznym.

Jako Trener biznesu specjalizuje się w kształtowaniu umiejętności miękkich, autoprezentacyjnych, komunikacyjnych, prowadzi również szkolenia z marketingu, PR, etykiety biznesu, obsługi klienta itp.   

 

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych.

 

Miejsce: do ustalenia.

 

Termin: do ustalenia.

 

Koszt: do ustalenia.

 

Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.