Cele i oczekiwane rezultaty:
Trening stosowania w praktyce różnych narzędzi służących analizie potrzeb szkoleniowych. Prezentacja i ocena poszczególnych metod szkoleniowych. Określenie znaczenia coachingu w procesie rozwoju kompetencji pracowniczych.
Program:
1.Rozpoznawanie i analiza potrzeb szkoleniowych:
• Etapy rozpoznawania i analizy potrzeb.
• Narzędzia diagnozowania potrzeb.
• Ankieta.
• Obserwacja.
• Wywiad i rozmowa.
• Mystery shopping.
2.Wybór wykonawcy szkolenia – trener wewnętrzny, a zewnętrzny.
3.Opracowanie programu szkolenia.
4.Metody szkoleniowe:
• Wykład.
• Ćwiczenia.
• Odgrywanie ról.
• Studium przypadku.
• Dyskusja.
• Burza mózgów.
5.Ocena efektywności szkoleń
• Model czterech poziomów Kirkpatrick’a.
• Ewaluacja szkoleń.
• Fazy ewaluacji.
6.Coaching
• Pojęcie coachingu.
• Etapy coachingu.
• Komunikacja w procesie coachingu – przebieg rozmowy coachingowej.
Metody:
Szkolenie zapewnia połączenie teorii z praktyką i jest prowadzone w oparciu o aktywne metody pracy, które:
• bezpośrednio aktywizują uczestników,
• są oparte na ich indywidualnej pracy i doświadczeniach,
• dają najlepsze efekty, mają przełożenie na praktykę,
• ćwiczenia indywidualne,
• dyskusja, scenki,
• symulacje,
• gry symulacyjne,
• ćwiczenia nabytych umiejętności,
• kwestionariusze do autoanalizy.
Czas szkolenia:
8 godzin dydaktycznych
Koszt szkolenia: 570 zł
Cena obejmuje: materiały szkoleniowe, zaświadczenie ukończenia szkolenia, serwis kawowy oraz ciepły lunch.
Miejsce szkolenia:
Katowice – ul. Opolska 15/Sala Piaskowa/I piętro
Wrocław – Wrocławski Kompleks Szkoleniowy, ul. Sztabowa 100
Poznań – Traffic Hotel, ul. Niezłomnych 1
Warszawa – Wyższa Szkoła Menedżerska, ul. Kawęczyńska 36